Baş Ağrısının Bilinmeyen Nedenleri

Baş ağrısının genellikle hormonlar, az uyku veya susuzluktan kaynaklanabileceğinin düşünüldüğünü ifade eden İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer, aslında baş ağrısının tahmin edilemeyecek bazı nedenlerden de kaynaklanabileceği bilgisini verdi.

Baş ağrısının akla gelmeyecek nedenlerden kaynaklanabileceğini ifade eden İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer, o nedenleri şu şekilde açıkladı;

Kolda taşınan çantaların ağırlığının kişinin kilosunun yüzde10’undan daha düşük olması gerektiğini ifade eden İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer, daha fazla ğırlığın vücutta strese yol açtığını ve bunun da baş ağrısına dönüştüğünün bilgisini verdi. Ağır bir çantanın her gün kolda taşınmasının boyun ve omzu gerilmesine neden olduğunu açıklayan İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer, bunun da baş ağrısına neden olduğunu açıkladı.

Düzenli olarak ağrı kesici kullananların aslında hata ettiklerini vurgulayan İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer, haftada 2 veya 3’ten fazla kullanılan ağrı kesicinin ağrı olarak geri döneceği bilgisini verdi. İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer düzenli ağrı kesici alanların 10 gün boyunca ilaç içmeyerek vücudunu temizleyebileceğini dile getirdi.

Ağırlık kaldırırken yanlış nefes alıp vermenin de baş ağrısına neden olabileceğini dile getiren İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer, aynı zamanda öksürmek ve hapşırmanın da baş ağrısı yapabildiğini kaydetti.

İngiliz fizyoterapist Naomi Sofer çok fazla oturmanın da baş ağrısına neden olduğunu belirterek, kısa aralıklarla hareket etmenin yararlı olduğu bilgisini verdi.

Alıntı:sumerhaber.com