Fizyoterapist Koçak 66 yaşındaki felçli hastaya büyük umut oldu

Azim ve başarı Emine Tok’u tekrar hayata bağladı

Fizyoterapist Gökhan Koçak hastanın durumuyla ilgili şunları söyledi.” Emine Tok kendilerine sedyeyle geldiğini, göstermiş olduğu azim sayesinde kısa sürede ayağa kalkarak yürümeye Gölcük Özel Aile Tıp Merkezi, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi’nde tedavi gören 66 yaşındaki felçli Emine Tok, Fizyoterapist Gökhan Koçak’ın başarılı uygulamaları sayesinde artık yürümeye başladı.Emine Tok’un kendilerine sedyeyle geldiğini, göstermiş olduğu azim sayesinde kısa sürede ayağa kalkarak yürümeye başladığı belirtildi. Nasıl felç geçirdiğini anlatan Emine Tok, iki ay önce ellerindeki uyuşmazlıkla başladığını ve daha sonra uyuşmazlığın sol tarafını etkilediğini, şekerin de yükselmesi sonucu felç rahatsızlığı geçirdiğini belirtti.

Emine Tok mutluluğunu dile getirdi

Emine Tok, bir süre konuşma bozukluğu da yaşadığını hatırlatarak, yaklaşık 10 gün Nöroloji Servisi’nde yatarak tedavi gördüğünü açıkladı. Gölcük Özel Aile Tıp Merkezi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon’un Uzman doktoru Koray Çoğul tarafından yapılan muayene sonucunda 30 seans Fizik Tedavi görmesinin son derece uygun olduğunu söylediğini ifade eden Emine Tok, geldiği ilk günden itibaren Fizyoterapisti Gökhan Koçak’ın kendisiyle çok yakından ilgilendiğini belirtti. Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi’nin son derece esprili ve neşe kaynağı olan Emine Tok, tedavi sırasında özellikle servis sorumlularından Fizyoterapist Cumhur Aydoğan’a da espri yapmadan edemiyor. Gölcük Özel Aile Tıp Merkezi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi’nin başarılı Fizyoterapisti Gökhan Koçak, Felçin beyni besleyen kan damarlarındaki akışın durmasıyla meydana gelen ve beyin hasarıyla ortaya çıkan bir sağlık sorunu olduğunu söyledi. Fizyoterapist Gökhan Koçak, son yıllarda ülkemizde felç vakalarının özellikle kötü beslenmeden dolayı giderek arttığını hatırlatarak, iki tür inme türü bulunduğunu, bunların da İskemik ve Hemorajik inme olduğunu ifade etti.

Kaynak: golcukhaber.com